Snacka om slut!

Cha Cha bloggeeeeen! Idag kan jag säga att jag är helt slut, efter att ha vaknat runt 5-6 tiden på kvällen och sedan väntat på att lejon skulle hem o duscha o fixa sig för att vi skulle käka. När han sen kom till mig så körde lejons morsa oss till Thai haket i tullinge. Vi käkade och va nöjda, då fick vi tag på Larsson som skulle köra vattenskoter, så lejon fick en jävla idé om att vi skulle ut o gå längs strand vägen i tullinge, men visst va.. tog ungefär 30-40 minuter att gå dit larsson va! Men skönt att röra sig iaf, formerna på rumpan börjar ta sig, kanske blir lättare att bajsa nu(?)
Har ingen bild just nu, så jag slänger upp en skön låt istället :)
// Love Munk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback