Shopsan!

Midsommar i år måste jag lägga på en lägre skala av roligheter. Så stört att jag o lejon drack upp biran dagen innan.. *fail*. Men de roligaste va nog att KRYLLER och SCHEDEN kom till tullinge och piggade upp stämningen lite iaf. Senare kom de 2 grabbar från Jönköping som SCHEDEN hade raggat upp på DreamHack. Blev en väldigt komisk natt. Slutade me att vi åkte till max i solna mitt i natten och käkade, hade vattenkrig inomhus hos mig. Vilken självklart jag fick städa upp... Men som sagt, blev iaf en helt okej midsommar!

Sen ska min älskade Lejon pröjsa en tatuering till mig. Lycklig som fan!
Vad tycks? Tänkte ha den på bröstet.   / Eran, Deras även allas Jimmy!

Kommentarer
felicia

nej nej inte alls blöt ! <3

POSTAT 2011-06-27 KLOCKAN 00:01:23
BLOGG: http://feliciakyller.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback