Sorry!

Förlåt för den dåöoga updaten, men jag och jesper har firat fan för idag! Vi har haft en awesome dag på Lida country festival med alla möjliga folk. Jag personligen brännde runt 700 på inträde och dricka, efterfesten höll från ca kl 1.00 till 6.00 så de må jag säga är klass... Förutom att jag fick väcka lejon med en smäll av hans egna sko på arslet... Gulltigt att du tror att du sover hos min när du sover hos min morsas och farsas polare och ändå kände dig hämma! Så jävla kul.. garvade dom hela 10 m,inutrarrna hem till min farsa när vi skulle sova.. nu till film. Efter de är de film, När vi vaknar ska jag köra cross, o de kan du fethajja ska du se... för du ska testa!  Ciiiiiaaaaoooo
Btw har ni sätt v¨ram nya design på bloggsen? AWESOME! Tack linda... Som fan!
(jag på bilden (Jimmy)

//Love Munk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback