Såja!

Vi kom hem igår vid 12 på kvällen från öland, Direkt hem duscha fixa sig lite sådär sen drog vi på fest.
kom hem vid 5 tiden och tvär decka direkt med jimmy liggandes brevid.
Om ni undrar varför vi sover så ofta så äre för att jag frågar alltid om jag får sova med jimmy eller om han vill sova med mig.
Anledningen till det är att jag hoppas på att han någon gång bara tar mig på snoppen och ber mig spräcka hans söta lilla fisring...  nog om det. kan ni gissa vad jag har gjort idag? NEJ DET KAN NI INTE för idag har jag suttit och snackat med Hugo rosas. Vi är bästisar nu!
Riktigt shysst snubbe det där. och brudar om ni tycker han är snygg på bild så ska ni se han i verkligheten ;)
han har fått mig att vilja prova på LCHF metoden så jag tänkte börja med det imorgon bara så ni vet liksom!

Nu blir det att krypa ner i sängen
Natti natti


// Love ramon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback