Lite om mig // Ramon..

Vad heter du? - Jesper lejon.
Vart bor du? - Tulling.
Trivs du där? - Självklart.
Hur ser du ut idag? - Halvnaken och sliten.
Har du haft sex idag? - nej.
Nästa mål i ditt liv? - ingen aning.
Vad såg du senast på tv? - Vet inte vad det heter.
Hur svarar du i mobilen? - aa hallå?
Vem ringde du senast? - jimmy.
Antal timmar sömn inatt? - 10.
Sov du ensam? - yes.
Brukar du snusa? - Hela dan varje dag.
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Backonost !!!

SENASTE PERSON SOM...
Såg dig gråta; - Jimmy tror jag.
Du delade en drink med; - vincent och sofien haha.
Du sov över hos; - Jimmy.
Du gick på bio med; - mikaela, sofia, jimpa, heden och sebbe.
Du gick på stan med; - Saga tror jag 
Skällde på dig; - Morsan.
Du pussade; - Rojne aka päron rumpan

Skickade ett e-mail till dig; - kollar aldrig min mail.

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Klart jag har ;)
Bråkat med ditt husdjur? - Har väll hänt..
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - haha faktist så har det hänt!!

EXTRA STUFF...
Tar du droger? - Nej, men har tyvär gjort det.
Dricker du? - Ibland.
Vem är din bästa vän? - Leo, sebbe, simon, matte, jimmy och jimpa.
Vad är du mest rädd för? - Micha.
Vilka kläder sover du i? - fillingar ibland naken fast det händer bara på fyllan.
Vart vill du gifta dig?  - Paris.
Vem hatar du verkligen? - ingen.
Har du varit kär? - yes 1 gång.
Kör du bil? - Nej.
Har du ett jobb? - YES!
Gillar du att ha folk omkring dig? - Japp, är sällskapssjuk

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ja, jimmys mamma :(
Är du ensam nu? - nej.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - För många.
Vill du gifta dig? - Ja och nej.
Vill du ha barn? - klart man vill ha ett mini lejon som springer runt.

FAVORIT...
Rum i huset? - Toan.
Typ av musik? - Nästan allt
Månad? - Juli.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit? - Nej.
Köpt någonting? - nej.
Varit sjuk? - ja.
Sjungit? - Ja.
Sagt "jag älskar dig"? - Ja..... till min mamma :)
Träffat nån ny person? - Ja.
Saknat någon? - ja... m.
Kramat någon? - ja.
Kysst någon? - Ja thihihi.

SENASTE...
Låt du hörde: - the game 120bars
Film du såg: - Source code
Dryck du köpte: - kaffe/bubbel vatten
Sak du stal: - salt och peppar från tullinge c pizzan
Mat du åt: - Kyckling curry med Liiiiiiiiis.
Gången du åt en 7-Eleven korv: - aldrig hänt.
Människa du slog: - Slåss inte.
Stora bussresesan: - haha va?
Dusch: - Nyss.
Irritation: - Hor counter strike....
Långa telefonsamtal: - Rojne aka päronrumpan

FÖRSTA....
Kompis: - Lulle bulle.
Jobb: - diskplockare på tb's.
Inhandlade skiva: - ????????
Begravning: - Gammel mormor.. R.I.P <3
Piercing: - Tungan.
Tatuering: - halsen/nacken
Fiende: - gabbe haha...




// Love ramon! <3

Kommentarer
Anonym

vad är det de står på din nacke?

POSTAT 2011-07-20 KLOCKAN 00:26:52
Ramon!

Det står styrka,vänskap och lojalitet i kinesiska tecken :)

POSTAT 2011-07-20 KLOCKAN 16:33:53
BLOGG: http://japappa.blogg.se/
Anders "Kram-Björnen"

Du svarar aldrig sådära när jag ringer <3

POSTAT 2011-07-20 KLOCKAN 19:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback