Jimpen här

Tjenis! Fick den stora äran att få gästblogga :D

Det är alltså jag som är Jimmie "den flottiga brownien". Jag och Jesper sitter hemma hos mig o tjillar galet bara, jag har nyss käkat så nu ska vi väl ut o hitta på något.

Idag har vi väl inte gjort så jävla mycket, jag vaknade 09.55 imorse av att mobilen ringde, fyfan vilken äcklig känsla o gå upp tidigt när man krökat dan innan. Hur som helst vare bara att klä på sig o åka mot hemmet, för o dra ut med vattenskotern.. Jag och min far tog våran vattenskoter in till Stockholm idag, ovanligt att se staden från en annan vinkel faktiskt!

Hinner inte skriva så mycket mer, Lejon tjatar om att vi ska dra. Så hare bra alla läsare!!

Pussen / Jimpen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback