Jimpeeen hääär!

Haha, i Fredags när vi var hemma hos Ramon så snackade jag med han och Munken och så kom vi fram till att jag ska få börja blogga med dom :D
Helgen då?
Jo i Fredags när Lejon fyllde år följde han med mig till Södertälje o jobbade! Han blev skittrött även fast han inte behövde göra så mycket.

Sen på kvällen drog vi hem till han o käkade och drack lite öl, skittrevligt! Efter det drog vi vidare till Tony som hade fest, jag blev så full att jag somnade i Partytältet utomhus i en soffa och vaknade på morgonen av att jag fick regnstänkt på mig.

På Lördagen gick jag, Lejon och Rhodos-Leo och mötte Lejons mamma som behövde hemnycklarna och efter det blev det en promenad till Tullinge Pom Thai för o käka Kycklingspett med ris och jordnötssås :D.
På kvällen drog jag och Lejon till Fanny i Solna, en tjej som jag typ är på G med, dom skulle ju följa med oss på fest i Tullinge, men så blev det aldrig.
Det slutade med att jag sov över hos henne.

Idag har det vart fett lugnt! Vaknade upp 14.30 i solna och runt 18.00 tiden drog vi till Tullinge för att fika hemma hos Lejons mamma.

Nu blire att gå o lägga sig, upp 05.15 imorrn och jobba :)

Love / Den flottiga brownien <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback