Jag glömde =) !!!!!!!!!!!!!!

Snart är allt bokat o klart för tisdag, måste tvätta fett me kläder nu o börja bli klar för böda!
Inatt har jag inte sovit ett piss för jag måste vända tbx på dygnet o hinna handla tält osv osv. Men med tanke på att jag glömt ladda upp bilder från kryssningen, har även inte ens haft tid att lägga in bilder jag tog, men de va inte så mycke speciella bilder ändå, jag laddar upp lite bilder från kryssningen som jag blev taggad på. De är från simons syrras kamera haha. De sista bilderna är mongo bilder btw :)!





Okej, jag ljög... Alla bilder va mongo på sitt sätt...
//Love Munk!<3

Kommentarer
Ebba

Haha naajs blogg killar! :DDDDD

POSTAT 2011-08-01 KLOCKAN 03:47:40
BLOGG: http://askelund.blogg.se/
bebe

men halllå uppdatera!!!!!

POSTAT 2011-08-09 KLOCKAN 13:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback