Idag har....

...jag och jimmy inte gjort ett jävla skit, vi har bara suttit inne och spelat data kollat tv lagat mat.
Det har vart den mest sega och ointressanta jävla dagen på hela veckan!
Nu ska vi iaf hoppa in i duschen tillsammans sen hoppa i säng och käka jordgubbs kräm.

Imorgon ska vi upp till BMK och jobba lite för jimmys underbara mamma.
Sen ska jimmy köra cross, och jag ska få prova lite, vi får se hur det slutar HÄHÄ!

God natt alla söta,fula,tjocka,långa,korta,smala och snygga!

Bjuder på en sjukt snygg bild på mig från när jag skypa med emilia.

Ser ut som en tumme hahahaha

// love ramon! <3


Kommentarer
Anonym

Den är ju bara snygg för att jag är med...

POSTAT 2011-07-04 KLOCKAN 00:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback