Cha cha bloggen!

Nu börjar det bli morgon, jag och jimmy har dygnat vi ska försöka vända tillbaka på dygnet!
Vad har du gjort under denna natt lejon?
Jo jag har skypat med världens gulligaste och bästa tjej i typ 5 timmmar.
Saknar henne sjukt mycket och det va skit kul att få prata med henne för det var jävligt länge sen!
vi hamnade lite sisådär på sniskan med varandra sen prata vi inte på ett jävla bra tag men nu är allt bra och jag hoppas på att få prata mer med henne! :)
Vad har jimmy gjort då?
Jo jimmy har spelat hela natten och gör fortfarande det, han blir boostad på COUNTER-STRIKE SUPHEROMOD!
Men vi får ju inte glömma att han gick upp och grillade till mig och han vid 3-4 tiden!
Tack så hemsk mycket I love you long time!
sen måste jag bara klämma in att han har druckit 1 1/2 liter vatten och har inte gått och kissat eller rört sig ur gamer stolen på 4-5 timmar haha nörd jävel :D!!

ARRRRRRRRRRRRRR!


TJAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!


// Love ramon! <3




Kommentarer
JOSEFINE CHRISTIANSSON

SNYGGA KILLAR!

POSTAT 2011-07-08 KLOCKAN 12:47:08
BLOGG: http://jjosefinec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback