Cha cha bloggen!

Imorse vaknade jag upp brevid världens gosigaste tjej, klockan var 06:20 vid 06:30 kom min chef och hämtade mig sen var det bara att bära av till solna för att jobba!
Klockan 13:00 gick jag på möte och fick veta att det inte var panikångest som spökade i min kropp utan det var hälsoångest?
aja efter det stack jag tillbaka till jobbet, körde på till klockan 16:00 sen drog vi till ett ställe och fixade en liten sak.
sen drog jag hem duschade renraka hela kroppen "gay". rakade motsatt vid ballen och det började blöda som fan!
Ville bara bli babylen som VISSA tjejer är... hur fan göra man så det inte blöder??????? 
Aaaa sen drog jag och mötte upp simon och jimmy vid gården, lirade lite tekken6 och käkade hamburger och bröd med korv. sen drog jag vincent jimmy hem till simon och hade värsta gangbanget med hans läckra syster..........................................................................NOT.
Vi satte oss på hans rum och kollade cross filmer och lite annat..
Nu är jag hemma iaf och inväntar en tjejkompis som ska sova här.
När hon kommer hit blir det att sätta på henne en film att sova till. 
För imorgon ska Jag och min älskling jimmy dra på filminspelning som börjar klockan 10:00 ute i TÄBY.....


GOD NATT <3


// Love ramon! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback