Blir inte alltid som man tänkt sig.

Det blev inge jobb idag, the boss hade annat för sig, så jag drog ner till centrum för att käka på fiket.
hann med att käka upp, ta 2 koppar kaffe, sen började magen fucka ur....IGEN!
Började röra mig mot vårdcentralen för att kolla upp det. 
men gjorde så jävla ont satt jag kom riktigt inte dit, fick ringa 112 värsta grejjerna.
En sjuktaxi kom och hämta mig, körde mig till huddinge akuten.
Kommer in på kirurg avdelningen tog lite prover fick sitta och vänta i väntrummet på en jävla f*tt trä stol...
inte nog med att man sitter på världens hårdaste stol och har värsta magsmärtan så sitter det 2 SKIT FULA jävla brudar och snackar skit om exakt alla dom känner. Och jag har inget emot förorts tugget men dom här jävla brudarna missbruka ordet abooo och bree till MAX och det fanns inget fucking jävla stopp på deras snack......
fick lyssna på deras tugg i 4 timmar tills sjukhuspersonalen fatta att JAG hade sjukt jävla ont.
Då fick jag eget rum och en säng att ligga i. Fick ligga där i 1 timma sen kom dom och tog mer prover på mig.
Fick vänta 2timmar och 30 min till.
Fick några tabletter och svaren på vad som är felet.
Nu är jag hemma iaf och det är huvudsaken!

God natt.....


// Love ramon! <3    FML!!!!!!!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback