Peddooooo!

Shiiit, as roligt peddo vid tullinge station idag :)! Jag och Kryller satt och väntade på att Daniel och Skeden skulle komma. Vi satt och väntade vid pressbyrån och så kommer de en volvo v70 en en ensam gubbe i o stannar vid oss. Han frågar först om vi ville smaka på hans jordgubbar, jag sa att de va lugnt för mig... Sen frågade gubbfan om jag och felicia ville ha skjuss dit vi skulle, då sa jag att de va lugnt de me, vi väntade på några komisar. Efter de så bad han mig komma till bilen, så sa han att han hade jätte ont i magen, minisken, ryggen o alla möjliga ställen o behövde hjälp med att lyfta in däck i bilen. Då sa jag bara att jag inte hade tid, så gick jag o satte mig på bänken igen... Jag bad felicia gå bort o ta hans reg nr på bilen och de gjorde hon, så ringde jag snuten, fatta om idioten går loss mitt i natten på nån stackar pre-teen liksom? HAHAHAHA fyfan va rolig han va idioten :)


//Love Munk!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback